HOME
CE ESTE CS?
INSCRIE-TE
FAQ
CONTACT
Context In 2018 piata de consultanta si training din Romania trece printr-un proces de maturizare si selectie ale carui rezultate incep să se vadă atât la nivelul furnizorilor cât și la nivelul companiilor. Decidenții sunt mai preocupați de a dezvolta împreună parteneriate pe termen lung cu furnizorii de consultanța și training. Își doresc ca procesele de învățare să fie validate de practică și să se susțină dincolo de experiența avută într-o zi sau două de training. Companiile de training sunt mult mai centrate pe client, pe întelegerea obiectivelor și strategiei sale de business pentru a construi un parteneriat de lungă durata. Își adaptează soluțiile și programele de dezvoltare implementate pe termen lung. După reducerea drastică a bugetelor alocate de către companii pregătirii angajaților urmare a crizei din 2008-2010, numeroase companii au dispărut, altele și-au redus încasările. Se prefigurează o nouă criză. Compania Trident Consulting are o vechime de 4 ani în piața de training si consultanta de business din România. Are 6 angajati (1 om de vanzari, 1 om de marketing & PR, 4 traineri) o cifra de afaceri de 200 mii euro, 4 linii de business: consultanță, training, cercetare de piață și coaching. 70% dintre clienti sunt companii si 30% persoane fizice. Propunerea de valoare este data de experiența trainerilor, caracterul practic al cursurilor și măsurarea rezultatelor. Sunteți directorul general al acestei companii: 1. Ce strategie de dezvoltare adoptați ca să creșteți cifra de afaceri la 400 mii euro în următorii 2 ani? 2. Ce proces de vânzare eficient ați concepe pentru a sustine obiectivul de creștere a companiei Trident Consulting? 3. Ce măsuri proactive luați în fața unei eventuale noi crize și în acelați timp să țintiți creșterea cifrei de afaceri la 400 mii euro? 4. Ce strategie de marketing construiți aliniată la obiectivele de business? 5. Ce măsuri de îmbunătățire a modelului de afaceri ați avea în vedere pe termen mediu și lung? 6. Ce programe anuale de dezvoltare (online și offline) ați propune pentru firma Trident Consulting să susțină studenții și/sau tinerii în primii ani de carieră? Vă rugăm să propuneți un concept testat prin instrumente de cercetare de marketing (chestionar, focus grup). * * * Despre Valoria Valoria Business Solutions este o companie de consultanță, training, și coaching. Misiunea companiei este aceea de a transforma în valoare potențialul echipelor și organizațiilor. Competența, încrederea, inovația și pasiunea sunt valorile pe care le susținem prin tot ceea ce facem. Credem în oameni și în aspirația lor de împlinire personală și profesională și în dorința lor de a-și accelera potențialul. Aflați mai multe despre noi pe: www.valoria.ro.